Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Student EverFemale/United States Group :iconstormandmadyfanclub: StormAndMadyFanclub
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 260 Deviations 1,545 Comments 3,640 Pageviews

Favourites

Activity



it's a piece of cake to bake a petty cake
if the way is hazy
yoou gotta do the cooking by the book
you know you can't be lazy
never use a messy recipe 
the cake will end up crazy
if you do the cooking by the book
then you'll have a...


break it down bitch!
lemme see you back it up!
drop that ass down low and pick that motherfucker up!
break it down bitch!
lemme see you back it up!
drop that ass down low and pick that motherfucker up! Hey! (X4)

It's a piece of cake to bake a pretty cake (WHAT!)
If the way is hazy (OKAY!)
You gotta do the cookin' by the book, (WHAT!)
You know you can't be lazy (YEAH!)
Never use a messy recipe, (WHAT!)
The cake will end up crazy (OKAY!)
If you do the cookin' by the book, (YEEAAHHHH!)
Then you'll have a...cake!

Rub that shit it's yours, bitch!
Grab this dick it's yours, bitch!
Rub that shit it's yours, bitch!
Grab this dick it's yours, bitch!
Now turn around bitch, put that ass on a n*gga
Grind on the dick, make it get a little bigger!
Now turn around bitch, put that ass on a n*gga
Grind on the dick, make it get a little bigger!

You gotta do the cookin' by the book! HEY!

  • Listening to: BREAK
  • Reading: IT
  • Watching: DOWN
  • Playing: BITCH
since when is this site so different 
what happened to the shitty everything

oh wait its still there the logo is just different now
ya im probably gonna delete my account or let it sit here for decades so when i'm famous i can be like: "omg when i was a starving young artist i did my best to get by" *flings a tear* nobody paid attention to my work i was forced to the darkest corner of the web- DEVIANTART. And then i'll get a ton of money. don't even ask me how this logic works. but yeah basically anyone with an artist's dignity got off this site like as soon as they turned ten and i don't know why im still here so this is me signing off lol
go follow my tumblr if you want to stay in contact with my art and loads of grey paint slogging alien trash.
artsyseaqueen.tumblr.com
go follow my tumblr artsyseaqueen.tumblr.com
  • Mood: Tired
  • Listening to: Cobalt Corsair


it's a piece of cake to bake a petty cake
if the way is hazy
yoou gotta do the cooking by the book
you know you can't be lazy
never use a messy recipe 
the cake will end up crazy
if you do the cooking by the book
then you'll have a...


break it down bitch!
lemme see you back it up!
drop that ass down low and pick that motherfucker up!
break it down bitch!
lemme see you back it up!
drop that ass down low and pick that motherfucker up! Hey! (X4)

It's a piece of cake to bake a pretty cake (WHAT!)
If the way is hazy (OKAY!)
You gotta do the cookin' by the book, (WHAT!)
You know you can't be lazy (YEAH!)
Never use a messy recipe, (WHAT!)
The cake will end up crazy (OKAY!)
If you do the cookin' by the book, (YEEAAHHHH!)
Then you'll have a...cake!

Rub that shit it's yours, bitch!
Grab this dick it's yours, bitch!
Rub that shit it's yours, bitch!
Grab this dick it's yours, bitch!
Now turn around bitch, put that ass on a n*gga
Grind on the dick, make it get a little bigger!
Now turn around bitch, put that ass on a n*gga
Grind on the dick, make it get a little bigger!

You gotta do the cookin' by the book! HEY!

  • Listening to: BREAK
  • Reading: IT
  • Watching: DOWN
  • Playing: BITCH

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:icontitaniumheir:
TitaniumHeir Featured By Owner Apr 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hi ever! Its me, Lizzy517! (Or Liz as you remembered me) We should talk sometime.
Reply
:icon3v3r-lost:
3v3r-lost Featured By Owner May 6, 2015  Student General Artist
yooo

fyi i dont use da anymore but sure we should talk if u wanna find me on instagram or tumblr or something 
Reply
:icontitaniumheir:
TitaniumHeir Featured By Owner Jun 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
Tumblr works
Reply
:iconvenettethefurret:
VenetteTheFurret Featured By Owner Sep 5, 2014  Student General Artist
Thanks for the watch!
Reply
:iconaka-turtle:
Aka-turtle Featured By Owner Sep 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
thanks for the watch and faves ovo/
Reply
:iconk125125123:
k125125123 Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist General Artist
Thanks for the fav ♡(*´∀`*)人(*´∀`*)♡
Reply
:icon3v3r-lost:
3v3r-lost Featured By Owner Jun 8, 2014  Student General Artist
you're welcome!
Reply
:iconforevertlc:
forevertlc Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the fav!
Reply
:icon3v3r-lost:
3v3r-lost Featured By Owner Jun 4, 2014  Student General Artist
no problem!
Reply
:iconfouroffour:
FourOfFour Featured By Owner May 20, 2014  Student
Thanks for the favorite!
Reply
Add a Comment: